Applicazione di robot disinfettatu ultraviolet pulsatu in disinfezione terminale di l'ospedale

A disinfezione terminale hè un metudu efficace per a disinfezione di u focu di malattie infettive è di u puntu epidemicu. Sicondu u novu pianu è e linee guida di cuntrollu di pulmonite da coronavirus, una misura approfondita di disinfezione terminale deve esse implementata dopu i novi suspettati di pneumonia da coronavirus è i pazienti cunfirmati si ne vanu, per taglià a via di trasmissione di e malatie infettive.

tytt

A disinfezione terminale in ospedale si riferisce principalmente à a disinfezione terminale di u salottu d'isolamentu (stanza). À u listessu tempu, se i pazienti sò stati esaminati o diagnosticati in altri posti cum'è sala CT, sala operatoria è ambulanza di trasferimentu, hè necessariu effettuà una disinfezione terminale in questi posti, chì hè legata à a sicurezza occupazionale di u personale medicu è di u sicurità di u diagnosticu è di u trattamentu successivi di i pazienti. Soprattuttu dopu à u scoppiu di a nova corona, un gran numeru di pazienti cun infezzione cunfirmata o suspettata si hè verificata in pocu tempu, ciò chì hà fattu chì a ghjente fessi più attenzione à a disinfezione terminale è à u so effettu di disinfettazione.

I metudi di disinfezione terminale aduprati cumunemente in ospedali sò pulizia artificiale, pulizia è disinfezione di l'aria. Un tempu speciale serà adupratu per a disinfettazione chimica, cume a spruzzatura o a spruzzatura di perossidu d'idrogenu, l'acidu peraceticu è u disinfettante di cloru.

Tuttavia, dopu à u scoppiu di una nova pneumonia da coronavirus, l'ambiente medicu hè assai cumplicatu. Certe volte ci sò menu letti. A disinfezione cuntinua cù a spruzzatura chimica hè troppu cunsumativa è stanchezza è ùn pò micca risponde à i bisogni di disinfettazione ospedaliera.

Cumu pudemu ottene l'effettu previstu in una disinfezione efficiente è rapida? U robot di disinfezione UV pulsatu hè una bona scelta.

L'effettu di disinfettazione di l'ultraviolet hè evidente per tutti. Agisce principalmente annantu à l'ADN di i microorganisimi. Distruggiendu a struttura di l'ADN, perde a funzione di ripruduzzione è di autoreplicazione, per uttene u scopu di a disinfezione.

2436324 (1) 2436324 (2)

U robot pulsatu di disinfezione ultraviolet pò distrughje rapidamente virus, funghi, batteri, spore è altri microorganismi dannosi cuntrullendu a lampada à xenon inerte à alta pressione per emette luce di impulsu è emette luce di impulsu cun alta energia è spettru largu in un tempu assai cortu à 20000 volte di luce solare, equivalente à 3000 volte di energia lampada UV)!

U robot hà e seguenti caratteristiche:

Tempu cortu di disinfettazione: u tempu di disinfettazione hè di 5 minuti, è a disinfettazione multipla pò esse effettuata in più sala ogni ghjornu;

Ampia gamma di sterilizazione: U raggio di disinfezione pò ghjunghje à 3M, superficie di cuntattu à alta frequenza, pulizia manuale di posti facilmente trascurati, Pò esse più cumpletu è efficiente per a rimozione di batteri;

Sterilizazione cumpleta: ultraviolet à impulsu à banda intera (200-315nm) è tecnulugia di disinfettazione à spettru sanu pò tumbà batteri è batteri resistenti à a droga;

Facile à operà: ùn ci hè bisognu di precalentà, prontu à aduprà;

Prutezzione ambientale è durabilità: senza danni, senza residui chimichi, senza residui dannosi.

Inoltre, fora di l'istituzioni mediche, stu pruduttu pò ancu esse ampiamente adupratu in istituti d'istruzione, cum'è università è università, scole primarie è secondarie, scoli materni, ecc .; industrie di servizii, cume sale d'hotel, camere d'ospiti, sale di serviziu bancariu, ecc .; altri spazii publichi chì devenu esse disinfettati, cum'è stazioni di metro, musei, bibliuteche, sale di mostra, ecc.

jyt


Tempu di posta: Dic-11-2020