I prudutti di serie DONEAX di disinfezione entranu in u dipartimentu di medicina ultrasonica di l'ottava università di CUHK per aiutà u cuntrollu di u sensu di l'ospedale!

L'improvvisa nova epidemia di corovavirus hà messu una volta di più u cuntrollu di l'infezzione di l'ospedale in una pusizione impurtante di sviluppu. Cum'è un apparecchiu cumunu di ispezione in istituzioni mediche, a sonda ultrasonica medica cuntatta spessu cù a pelle o a membrana mucosa di i pazienti direttamente è cuntene un gran numeru di microorganismi. I metudi cumuni di disinfettazione di a sonda sò a disinfettazione di u tovagliolu di carta bagnatu è l'agente di accoppiamento pulendu. L'effettu di disinfezione ùn hè micca bonu, è cunsuma è cunsuma, chì danneghja l'apparecchiatura ultrasonica. Alcuni dati di ricerca mostranu chì a percentuale di batteri chì superanu u standard di a sonda ultrasonica domestica hè di 50% - 100%, è a percentuale di rilevazione di batteri multirresistenti hè alta.

mhg (1)

Inoltre, u dipartimentu di medicina ultrasonica hè cunnessu cù tuttu u dipartimentu di l'ospedale, cù varie cumpusizioni di u persunale, Ci hè un gran numeru di pazienti cun distanza zero è cuntattu di lunga durata durante l'esame, chì hè cunsideratu cum'è u travagliu di alto risicu zona di esposizione.

À questu scopu, u statu hà publicatu una quantità di documenti, sottolineanu chì a sonda ultrasonica deve esse aduprata per una persona una volta.

A Cummissione Naziunale di Salute hà publicatu l'avvisu di l'uffiziu generale di a Cummissione Naziunale di Salute è Pianificazione Famiglia nantu à a stampa è a distribuzione di i requisiti di basa di a gestione di l'infezioni ospedaliere in istituzioni mediche di base, u centru di cuntrollu di qualità di a gestione di l'infezioni di l'ospedale di Hunan hà publicatu i punti chiave è u standard ispezzione di a gestione di l'ospedale provinciale in u 2017 chì hà regulatu a disinfezione superficiale di e sonde à ultrasoni Definitu - l'esame ultrasonicu hè u dipartimentu chjave di u ligame chjave, è a sonda ultrasonica deve esse sterilizzata.

mhg (2)

L'ottesimu Ospedale Affiliatu di l'Università Sun Yat sen hè una parte impurtante di u Campus di Shenzhen di l'Università Sun Yat sen. Hè un sustegnu impurtante per a custruzzione di Medical College è una basa impurtante per a cultura di talenti medichi d'altu è altu livellu. Hè cunnisciutu cum'è una bandera di u sistema medicu Futian è a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemica

"Piscina di talenti". U Dipartimentu di Medicina à Ultrasuoni di l'ospedale hè una basa aperta chì integra ricerca clinica, didattica è scientifica. Hà un equipamentu ultrasonicu avanzatu è un sistema di rete d'infurmazione perfetta. Un sistema di gestione di prevenzione è di cuntrollu cumpletu è sanu hè un ligame impurtante per assicurà a qualità di u trattamentu medicu è evità l'infezioni incrociate.

U sterilizatore à sonda ultrasonica di Dongzi è u sterilizatore d'aria UV Fotocatalizatore di livellu superiore sò stati introdutti in l'ottesimu ospedale di CUHK per rinfurzà ulteriormente a prevenzione è u cuntrollu di l'infezioni ospedaliere, realizendu una disinfezione più cumpleta di sonde ultrasoniche è dipartimenti.

Stu sterilizatore à sonda à ultrasuoni pò uttene un effettu di disinfezione à livellu mediu in l'anni 30 è un effettu di disinfezione è sterilizazione d'altu livellu in l'anni 60. Pò risolve u prublema di prublemi è di disinfettazione incompleta di a sonda ultrasonica in ospedale.

Innuvazione: nova tecnulugia di disinfezione à luce fredda à alta frequenza è bassa lunghezza d'onda

Sicurezza: Disinfettazione biologica fotodinamica, senza danni à a lente acustica è a cunchiglia di a sonda

Intelligenza: un toccu, elevazione automatica, disinfezione automatica, visualizazione di u prucessu di disinfezione

Alta efficienza: l'effettu di disinfezione pò esse uttenutu in 30 secondi

Conveniente: Dopu chì a sonda ultrasonica hè sterilizzata, ùn ci hè bisognu di operazione manuale. U duttore pò aduprà sta lacuna per scrive u rapportu di prova o riposà

Prutezzione di l'ambiente: disinfezione fisica, senza inquinamentu chimicu, senza odore particulare

Durevule: a fonte di luce LED hà una vita di serviziu finu à 10000 ore

Stu pruduttu hà duie funzioni di purificazione di l'aria è sterilizazione in listessu tempu. A chjave hè di realizà a coesistenza di l'omu è di a macchina, di purificà è disinfettà continuamente l'aria, affinchì l'aria interiore sia in un statu frescu è pulitu per un bellu pezzu. Hè un equipagiu di disinfezione cutidianu necessariu per l'ospedali è e case!

mhg (3)

Innuvazione: l'usu di u nivellu superiore UV di disinfettazione piatta, UV, tecnulugia fotocatalizatore, ùn solu pò disinfettà rapidamente l'aria, ma ancu purificà l'aria, caccià l'odore in l'aria, è mantene un ambiente pulitu è ​​frescu.

Sicurezza: Fornisce a rilevazione infrarossa di u corpu umanu è pò spegne automaticamente quandu l'altezza di u persunale supera 2,1 m, senza ozonu, senza luce UV sottu à 2,1 ± 0,1 M, rializendu a coesistenza di l'omu è di a macchina.
Cunvenienza: una varietà di travagliu è opzioni di timing per voi.

Intelligenza: rilevazione intelligente di energia è vita di lampada, gestione intelligente di dati.

Mute: modu speciale di isolamentu mutu, u modu di mutu pienu pò spegne u ventilatore.


Tempu di posta: Dic-11-2020