DONEAX Smart Pulsed Ultraviolet Disinfection Robot, una nova arma per a prevenzione è u cuntrollu di u sensu di l'ospedale!

Cum'è a nova epidemia di corona entra gradualmente in a prevenzione è u cuntrollu normalizati, per a nova pneumonia di a corona, chì utilizza goccioline è cuntatti cum'è via principale di trasmissione, a strategia più impurtante per bluccà a so rotta di trasmissione include l'usu di maschere, ventilazione è igiene di e mani, cum'è ancu manighjà oggetti. U tavulu è l'ambiente sò puliti è disinfettati.

微信图片_20210113122225

o esiste un metudu di disinfezione megliu? I robot di disinfezione intelligenti senza cuntattu ùn ponu micca esse più adatti. Durante l'epidemica, sò ampiamente favuriti da l'ospedali è spessu apparsu in i siti di disinfezione in i dipartimenti maiò.

DONEAX robot di disinfettazione ultraviolet à impulsu intelligente, per via di i so vantaghji di bon effettu di sterilizazione, alta efficienza di travagliu, operazione conveniente, ecc., Hè acquistatu da i principali ospedali è ghjoca un rolu impurtante in a prevenzione è u cuntrollu di l'infezioni ospedaliere in vari dipartimenti. Fighjemu un ochju. ~

01Dipartimentu d'Urgenza.

微信图片_20210113122331 微信图片_20210113122338 

U dipartimentu d'urgenza hè un dipartimentu impurtante chì cunnessa efficacemente l'emergenza pre-ospedale è u "canale verde" di u dipartimentu d'urgenza in l'ospedale. Hè a finestra è a stazione di trasferimentu per l'ospedale per diagnosticà è curà i pazienti d'urgenza, critichi è critichi.

A causa di a fonte cumplessa di i pazienti è di u spaziu relativamente chjosu, u risicu di infezzione hè elevatu. Per questu scopu, Ospedale di Tumori Affiliati di l'Università Fudan, Ospedale di u Pettu di Shanghai, Primu Ospedale di l'Università Jilin, Ospedale Provinciale di u Populu di Liaoning, Ospedale Provinciale di Tumori di Shandong, Ospedale Generale di u Teatru Meridionale di l'Armata di Liberazione di u Populu Cinese, Ospedale di Maternità è Salute di i zitelli di Shenzhen Longhua, etc. I robot di disinfezione è sterilizazione à luce forte pulsata sò aduprati per a disinfettazione è a sterilizazione in e zone chiave cume i reparti di emergenza è e stazioni infermiere.

02 Sala Operativa

A sala operatoria hè u locu principale per l'operazioni chirurgiche, è i rischi sò in ogni locu. Fà un bon travagliu di disinfezione terminale di a sala operatoria per furnisce un ambiente operativu assai pulitu è ​​sicuru per i pazienti chirurgichi hè di primura per prevene l'infezzione di u situ chirurgicu è migliurà a qualità di l'operazione.微信图片_20210113122413

DONEAX U Robot di Disinfezione Ultravioletta Smart Pulse hà un raghju di disinfezione finu à 3m. A luce riflessa è u focu di filtru ponu illuminà direttamente a superficie di cuntattu à alta frequenza è pulisce manualmente i lochi trascurabili. Pò disinfettà a superficia è l'aria in listessu tempu, riducendu in modu efficace a percentuale di infezioni da virus Hè un bonu aiutu per a disinfezione di a sala operatoria per uttene una disinfezione rapida è efficiente trà operazioni consecutive.

微信图片_20210113122432

Nota: L'applicazione di u robot intelligente di disinfettazione di impulsi in a sala operatoria di u Primu Ospedale Affiliatu di l'Università Medica di Harbin, l'Ospedale Shengjing di l'Università Medica Cina è altre istituzioni mediche

Sala 03CT

Cù u rapidu sviluppu di a medicina moderna di imaging, u diagnosticu radiologicu occupa una pusizione impurtante in a diagnosi medica, è l'esame CT hè diventatu gradualmente un articulu di esame di routine. Tuttavia, à causa di i requisiti di prutezzione radiologica è di e caratteristiche di u travagliu di diagnosi è di trattamentu in a sala CT, u spaziu hè sigillatu, poca ventilazione, grande flussu di persone, puntura è altre operazioni invasive, accumpagnate cù e caratteristiche di l'ospedale per infettive malatie, u risicu d'infezzione croce in a sala CT Hè più altu avà.

微信图片_20210113122507

U Sestu Centru Medicu di l'Ospedale Generale di l'Armata di Liberazione di u Populu Cinese, l'Ospedale Generale di i Campi Petroliferi di Liaohe, l'ospedale 301 di Pechino, l'ospedale Wuchang, l'ospedale di u populu Mengzi è l'ospedale di u distrettu di Wuhai Hainan anu tutti acquistati robot intelligenti di disinfezione ultravioletta pulsata da aduprà in sale CT, Disinfezione è sterilizazione di dipartimenti di imaghjini medichi cum'è a sala DR.

微信图片_20210113122532

Stu robot intelligente di disinfettazione ultravioletta pulsata, cuntrullendu a lampada di xenon à gas inerte ad alta pressione per emette luce pulsata, emette luce pulsata ad alta energia, à spettru largu in un periodu assai cortu di tempu (finu à 20.000 volte a luce solare, equivalente à 3000 volte l'energia di a lampada ultravioletta), pò disinfettà è sterilizà in modu efficace a superficia è l'aria di a sala CT, è realizà "una persona, una ispezione è una disinfettazione"!

In più di avè un bon effettu di disinfettazione, u robot intelligente di disinfettazione ultraviolet à impulsi pò ancu portà benefici ecunomichi è suciali à l'uspidale!

1. L'usu di robot riduce assai l'input di manodopera

U robot intelligente di disinfezione ultraviolet à impulsi hà una operazione simplice è un breve tempu di disinfezione. Pò compie u compitu di disinfezione di 25 metri quadrati in 5 minuti. Una sola persona pò cumpletà facilmente a disinfettazione ogni ghjornu di più parolle è spazii di l'uspidale. Dopu avè stabilitu u percorsu di disinfettazione, l'equipaggiamentu pò compie da per ellu u compitu di disinfettazione, salvendu preoccupazioni è sforzi, è liberendu a manodopera.

2. Riduce significativamente l'usu di disinfettanti chimichi

Prima di a disinfettazione, solu u persunale semplicemente arricchisce è pulisce u quartieru, è u restu di u travagliu di disinfettazione pò esse trasmessu à u robot intelligente di disinfezione pulsatuvi ultraviolet. U dispositivu utilizza una luce forte pulsata per uccidere fisicamente, riducendu efficacemente u costu di u disinfettante.

3. Meno cunsumabili, ecunomichi è rispettosi di l'ambiente

A lampada di xenon cunsumabile di u pruduttu pò esse rimpiazzata una volta à l'annu in usu nurmale, salvendu preoccupazioni è soldi! Pigliate a sala di operazione per esempiu. 10 sale operatorie sò dotate di un robot intelligente di disinfezione à ultravioletti pulsati. Quandu a sala operatoria hè cunnessa, u persunale di pulizia utilizza 5-10 minuti per a disinfezione rapida durante a pulizia, ciò chì riduce u numeru di personale di disinfezione, acqua di disinfezione è salviette di disinfezione. À u listessu tempu di l'investimentu di i costi, pò ancu aumentà a percentuale di rotazione di a chirurgia è portà enormi benefici ecunomichi. Sicondu statistiche, 10 sale operatorie ponu riduce u costu di 300.000 yuan in un annu!

 


Tempu di posta: Jan-13-2021