U robot di disinfettazione UV pulsata di a tecnulugia DONEAX hè statu espropriatu da u Bureau di Supervisione Sanitaria di Shenzhen

L'infezzione da coronavirus si hè diffusa in un bellu pezzu, è a prevenzione è u cuntrollu scentificu sò diventati a priorità trà e priorità. U 31 di ghjennaghju di u 2020, u Bureau municipale di supervisione sanitaria di Shenzhen hà trasferitu urgentemente a macchina di disinfezione ultravioletta pulsata prodotta da Shenzhen DONEAX Technology Co., Ltd. per realizà una disinfezione rapida è sterilizazione, chì hè aduprata per a garanzia di disinfezione di prevenzione di prima linea è di cuntrollu di l'epidemia situazione.

jty (1)

U robot intelligente di disinfezione è sterilizazione à impulsi ultravioletti sviluppatu indipindente è pruduttu da a tecnulugia DONEAX hà e caratteristiche di alta efficienza, tempu di disinfezione veloce è cortu, chì pò uccidere rapidamente i patogeni in superficie è in aria in 5 minuti, riduce o tagliate a diffusione è l'infezzione di i patogeni à u più grande puntu, è disinfettate cumpletamente in tutti l'aspetti in varie occasioni, chì ghjoca un rolu impurtante in a prevenzione è u cuntrollu di a diffusione di l'epidemia.

A nova iniziativa tecnulugica coronavirus assume a respunsabilità suciale è collabora pienu cù l'agenzie di u guvernu per fà un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di a nova situazione epidemica di coronavirus, è vincite decisamente a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemia.

jty (2)

 


Tempu di posta: Dic-11-2020