U robot di disinfezione è sterilizazione di impulsi di a tecnulugia DONEAX hè adupratu per tumbà i patogeni è tumbà virus, batteri è superbatteri per migliurà a pulizia ambientale.

«I pazienti chì ricevenu trattamentu quì soffrenu spessu di bassa immunità per via di u trattamentu è sò propensi à e malatie infettive. I microbi chì causanu infezioni diventanu più intelligenti è resistenti à l'antibiotici, hè per quessa chì avemu bisognu di armi novi cum'è a tecnulugia DONEAX u robot di sterilizazione pulsein di doneax per distrughjerli prima ch'elli sianu una minaccia per i nostri pazienti. Aduprà a tecnulugia DONEAX u robot di sterilizazione pulsein di doneax per disinfettà a stanza hè u nostru impegnu per a sicurezza di i pazienti. Centinaia di persone o più entranu in l'uspidale ogni ghjornu - pazienti, visitatori, duttori, impiegati è fornitori - purtendu assai inquinanti è batteri. "Un capu di l'uspidale chì utilizeghja un robot sterilizante hà dettu.

U robot di disinfezione è sterilizazione di impulsi di a tecnulugia DONEAX utilizza u ultraviolet à impulsi di xenon (UV) per distrugge rapidamente batteri, virus, funghi è spore batteriche. I robot mobili di sterilizazione sò efficaci contr'à ancu i patogeni i più periculosi, cumpresi C. diff, norovirus, influenza, Ebola è MRSA.

I raggi ultravioletti sò stati aduprati da decenni per disinfettà. U robot di sterilizazione Pulsein di a tecnulugia DONEAX hè una nova tecnulugia chì utilizeghja pulse xenon (micca bulbu di mercuriu) per creà sterilizazione ultraviolet. U xenonu pulsatu emette luce UV à banda alta è di alta intensità attraversu i muri cellulari di i microorganismi, cumprese batteri, virus, muffe, funghi è spore. U so DNA s'hè fusionatu per ùn pudè micca riplicà o mutà. Cusì ponu esse tombi.
U robot sterilizante mobile pò sterilizà l'ambiente tipicu di u paziente o a sala operatoria in cinque minuti senza preriscaldamentu o tempu di raffreddamentu. Operatu da pulitori di l'ospedale, pò esse adupratu in qualsiasi dipartimentu è ogni unità in istituzioni mediche, cumprese sala d'isolamentu, sala operatoria, stanza di cura generale per i pazienti, zona di prevenzione di cuntatti, sala d'urgenza, bagnu è locu publicu.

U robot Pulsein di disinfettazione ultravioletta di u xenon pulsatu di a tecnulugia DONEAX hè statu ricunnisciutu da l'istituzioni mediche in parechji paesi, aiutendu li à riduce significativamente a percentuale di infezioni. Parechji ospedali anu publicatu studii in ghjurnali rivisitati da i pari nantu à a so diffusione di c.diff, MRSA è riduzzione d'infezzione di u situ chirurgicu

À propositu di u serviziu di disinfezione doneax di a Tecnulugia DONEAX

U sistema brevettatu di disinfezione è sterilizazione ultravioletta à banda piena di xenon di pulse Doneax hè adupratu per a disinfezione avanzata di l'istituzioni mediche. Per via di a so velocità, efficienza è facilità d'usu, u sistema di disinfezione DONEAX di a tecnulugia DONEAX hè statu dimustratu per esse integratu cù successu in l'operazioni di pulizia di l'ospedale. A missione di DONEAX hè di eliminà i batteri dannosi, virus è spore, chì ponu causà infezioni in l'ospedale in l'ambiente di i pazienti, è diventà un novu metudu standard per a disinfezione di l'istituzioni mediche mundiali.


Tempu di posta: Dic-11-2020