L'ospedale Huashan in Shanghai hà introduttu u sterilizatore à aria piatta à livellu pianu DONEAX per prutege u persunale medicu

Dapoi u scoppiu di una nova pulmonia di coronavirus, a rilevazione di l'acidu nucleicu hè diventatu un mezu impurtante di screening di casi. Oghje ghjornu, a rilevazione di l'acidu nucleicu hè diventata un prucessu necessariu per un esame approfonditu è ​​trattamentu in l'uspidale. A cumpusizione di u persunale in questa zona hè cumplessa è u flussu hè grande. U rinfurzamentu di a disinfezione cumpleta, efficace è immediata di sta zona hè diventata una misura impurtante per prutege a vita è a salute di i duttori è di i pazienti.

tyj

L'Ospedale Huashan, affiliato à l'Università Fudan, hè un ospedale cumpletu di trè livelli chì integra Medicina, insegnamentu è ricerca. U 4 di dicembre di u 2018, hè statu annunziatu cum'è u primu batch di diagnostichi multidisciplinari di tumuri è ospedali piloti di trattamentu da a Cummissione Naziunale di Salute è Salute. Cum'è un ospedale chjave per luttà contr'à l'epidemica, l'ospedale Shanghai Huashan hà una respunsabilità impurtante. Hè imperativu per rinfurzà u cuntrollu di l'infezzione hospitalaria.

Per questa ragione, l'ospedale Shanghai Huashan hà introduttu una serie di disinfettori d'aria UV Photocatalyst di u nivellu superiore di a marca DONEAX per disinfettà è sterilizà a zona di rilevazione di l'acidu nucleicu in l'uspidale, in modu da garantisce pienamente a sicurezza di u persunale medicu è di i pazienti.

sdv

Stu pruduttu hà duie funzioni di purificazione di l'aria è sterilizazione. Pò realizà a coesistenza di l'omu è di a macchina, purificà è disinfettà continuamente l'aria, mantene l'aria fresca è pulita per un bellu pezzu. Pò riduce in modu efficace u risicu d'infezzione, è creà un diagnosticu sanu è un ambiente di trattamentu per i duttori è i pazienti!

caratteristica

1. Innuvazione

Cù a cumbinazione di disinfezione à radiazioni horizontali di u nivellu superiore UV, UV è fotocatalizatore, l'aria ùn pò micca solu esse disinfettata rapidamente, ma ancu esse purificata. L'odore particulare di l'aria pò esse eliminatu, è un ambiente di aria pulita è fresca pò esse mantenutu.

2. Sicurezza

Rilevazione infrarossa di u corpu umanu, spegnimentu automaticu di l'altezza di u persunale sopra 2.1m, senza ozonu, senza luce UV sottu 2.1 ± 0.1M, faciule da rializà a coesistenza di l'omu è l'urdinatore, è risponde à i bisogni di disinfettazione cutidiana di l'uspidale.

3. Cunvenienza

Stu pruduttu hà trè modi di impostazione. L'ospedale u pò mette in funzione di i bisogni attuali, è hà ancu una funzione di timing, chì hè cunveniente per u personale medicu da aduprà.

dfb


Tempu di posta: Dic-11-2020