Tecnulugia innovativa - sustegnu à u sensu di l'ospedale - I prudutti di a tecnulugia DONEAX anu fattu grandi successi

A tecnulugia di l'innovazione aiuta u sensu di l'ospedale

U 20 di dicembre di u 2019, a "riunione annuale accademica è a quinta riunione eletturale di u Cunsigliu prufessiunale di l'infezioni in l'ospedale di l'Associazione Medica di Shenzhen" tenuta in cumunu da l'Associazione Medica di Shenzhen è l'ospedale generale di l'Università di Shenzhen si sò tenute in Fulin Hotel, Shenzhen, cù circa 200 prufessiunali assistendu à a riunione. Shenzhen DONEAX Technology Co., Ltd. hà assistitu à l'eventu cum'è coorganizatore.

sdv

In questa riunione, esperti da l'industria di l'infezioni di l'ospedale domesticu sò stati invitati à riunirsi per discutere di quasi 10 temi accademici, cuncintrendu nantu à studiu approfonditu è ​​discussione di nuove teorie, successi è prugressi in l'infezione di l'ospedale.

Vale à dì chì a serie di prudutti di a tecnulugia DONEAX, cum'è applicazione innovativa di cuntrollu sensoriale, sò state citate da esperti cum'è casi per presentazione

hr

A cunferenza hà ancu creatu un ligame di lotterie. U premiu hè u purificatore di disinfezione d'aria pruduttu da a tecnulugia DONEAX, chì hè profondamente amatu da e persone di l'industria

Fighjendu in daretu à u 2019, a ghjente DONEAX ùn si scurderà di a so intenzione originale è anderà avanti; aspittendu à 2020, e persone DONEAX travagliaranu inseme, piglieranu a dumanda di u mercatu cum'è guida è serviranu i clienti cum'è scopu, è aiutanu u sviluppu sanu di l'attività di cuntrollu sensu di a China!

jty

 


Tempu di posta: Dic-11-2020