Pruvatu! U robot di disinfezione di impulsi pò inattivà u novu coronavirus

U novu coronavirus hè rampante in tuttu u mondu, chì minaccia seriamente a sicurezza è a salute di l'omu. Oltre à a disinfezione convenzionale, ci hè un modu più rapidu è efficace per tumbà u novu coronavirus?

yjt (1)

A tecnulugia di disinfettazione di l'impulse hè stata dimustrata per esse capace di tumbà MRSA, c.diff, VRE, h7n9, SARS, Ebola è altri batteri è virus, allora pò resistere à u novu coronavirus?
Cù questi dubbi, l'Istitutu di Ricerca Biomedica di Texas hà realizatu un esperimentu in i Stati Uniti. I risultati mostranu chì u robot di disinfezione di impulsi pò inattivà u novu coronavirus.

yjt (2)

L'Istitutu Texas di ricerca biomedica hè unu di i principali istituti indipendenti mundiali specializati in malatie infettive. L'esperimentu hè statu fattu in u laboratoriu di cuntrollu BSL-4. In 2 minuti, u robot di disinfezione hà distruttu sars-cov-2, chì era u virus chì hà causatu covid-19. A decontaminazione di a maschera N95 hè stata testata. I risultati mostranu chì u livellu di disinfezione hà righjuntu u 99,99%.

hdf

U robot di disinfettazione di impulsi utilizza a tecnulugia di impulsi per pruduce luce UVC cù alta intensità è spettru di sterilizazione cumpletu (200-315nm) aduprendu lampada di xenon. L'energia hè 20000 volte di luce solare è 3000 volte di lampada ultravioletta. Diversi patogeni sò sensibili à a luce UVC di lunghezze d'onda diverse. U robot di disinfezione di impulsi hà un spettru di sterilizazione cumpletu, chì pò uccidere rapidamente i virus, batteri è spore più vulnerabili. Inoltre, a luce di impulsu hè una fonte di luce fredda, chì ùn danneghjerà micca l'attrezzatura ospedaliera.

Basatu nantu à e caratteristiche di u so travagliu veloce, ùn ci hè bisognu di precalentà o rinfriscà u tempu, u robot di disinfettazione di impulsi pò disinfettà decine di camere ogni ghjornu, chì hè statu ampiamente adupratu in l'Ospedale Generale di l'Armata di Liberazione di u Populu, Ospedale di u Cancru di i Cinesi Accademia di Scienze Mediche, Ospedale Shengjing Affiliata à l'Università Medica Cina, u primu ospedale affiliato à l'Università Medica halbin, Ospedale Tumore di a Provincia di Shandong, Ospedale Sud è u quintu ospedale di a cità di Wuhan Ospedali è altre istituzioni mediche è ghjucanu un rolu impurtante in a prevenzione. è u cuntrollu di u novu coronavirus.

yjt (3)


Tempu di posta: Dic-11-2020