Pruvatu! U novu coronavirus pò esse uccisu da i raggi ultravioletti in 30s. 99,9%

U novu coronavirus (COVID-19) hè statu uccisu cù successu in l'anni 30 da Seoul Viosys è SETi in Seoul, Corea, annunziatu di recente da Violeds SETi.

U novu pianu di trattamentu per a pneumonia da coronavirus (versione di prova 7) hè statu ancu liberatu da u Cunsigliu Naziunale di a Salute è hà fattu sapè chì i raggi ultravioletti ponu antagonizà u novu coronavirus.

U robot pulsatu di disinfezione ultraviolet sviluppatu da a tecnulugia DONEAX hà e caratteristiche di alta efficienza, velocità veloce è tempu di disinfezione cortu. Pò tumbà rapidamente i patogeni nantu à a superficia è in 5 minuti è pò riduce o taglià efficacemente a diffusione è l'infezzione di i patogeni, è risponde à i requisiti di disinfettazione generale in varie occasioni.

ger

Un altru pruduttu di DONEAX, robot intelligente di disinfezione à luce pulsata, hà e caratteristiche di navigazione autonoma, evitazione automatica di ostaculi è ricarica automatica. Oltre à esse capace di uccidere in modu efficace i batteri è i patogeni in l'aria è in a superficia, pò ancu riduce assai u cuntattu umanu-computer è evità l'infezioni incrociate!

rht

ge


Tempu di posta: Dic-11-2020