Studiu nantu à l'applicazione di | Pulse robot di disinfezione ultravioletta in sala d'isolamentu di l'ospedale

jty (1)

A nova pulmonia cun coronavirus hà purtatu à a ghjente una seria comprensione di u grande dannu di e malatie infettive per a sucietà umana dapoi dicembre di l'annu scorsu. A chjave per a pianificazione cumpleta di prevenzione è di cuntrollu di l'infezioni hè di fà bè in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è purificà l'area di cura di i pazienti.
In a ricerca di laburatoriu, a tecnulugia di luce pulsata di alta intensità hè stata dimostrata efficace in disinfezione è sterilizazione. Per studià in più l'efficienza ambientale è a fattibilità di sta tecnulugia senza cuntattu, un Istitutu di Ricerca prufessiunale hà realizatu un studiu di quattru mesi à u Queen's Hospital di u Nordu di Londra, in u RU.

jty (2)

Stu studiu hè statu fattu da lugliu 2014 à nuvembre 2014. 40 sale d'isulamentu in l'uspidale sò stati selezziunati cum'è campioni di studiu. Dopu chì i pazienti sò stati licenziati da l'ospedale, sò stati puliti manualmente cù una soluzione di ipocloritu, è infine sterilizzati cù un equipamentu di disinfezione ultravioletta à impulsi. Dopu questu, i prufessiunali anu pigliatu campioni di batteri aerobici, anu espostu a piastra agar inoculata à l'area di cura non paziente, è anu testatu a disinfettazione ultravioletta in impulsi L'effettu di l'attrezzatura nantu à u microorganisimu registrerà ancu i sentimenti di u persunale di l'ospedale nantu à l'usu di l'attrezzatura.

Metudu sperimentale

A squadra di ricerca hà cuncipitu un studiu comparativu per campionà cinque superfici di cuntattu à alta frequenza (ringhiere di letti, tavule di pallet, ringhiere di bagnu, sedili di toilette è maniglie di rubinetti di bagnu) prima di a disinfezione, dopu a disinfezione artificiale è dopu a disinfezione di l'attrezzatura di disinfezione ultravioletta pulsata per valutà l'efficacia di apparecchiature di disinfezione ultravioletta pulsata in a riduzione di l'inquinamentu ambientale in i quartieri d'isolamentu di i pazienti discaricati Sessu.

Scelta di campione

Sceglite i quartieri (6 camere per unità) da unità di valutazione medica acuta. U laburatoriu hè determinatu da a basa di dati di prevenzione è di cuntrollu di l'infezioni per l'usu di u persunale di prevenzione è di cuntrollu di l'infezioni. I criteri di selezzione di u laburatoriu sò i seguenti:

(1) Deve esse una stanza sola;

(2) Deve stà almenu 48 ore;

(3) Deve esse cacciatu u listessu ghjornu di a raccolta di campioni;

(4) Deve esse adupratu cum'è una camera d'isolamentu di cuntattu.

Prucessu sperimentale

I campioni microbiologichi di basi sò stati raccolti dopu u scaricamentu, ma prima di a pulizia regulare standard. Cinque superfici di cuntattu à alta frequenza sò state campiunate prima da a piastra di cuntattu cù l'agar di soia di tripsina (Oxford, Basingstoke, UK) cun un diametru di 5 mm;

I pulitori di l'ospedale adupranu 1000 ppm (0,1%) disinfettante di cloru (activalum

In più; Ecolab, Cheshire, UK) per a pulizia di terminale standard è u secondu campionamentu;

A stanza hè stata irradiata da un robot di disinfettazione di pulsazioni. Trè punti sò stati selezziunati per ogni sala: dui lati di u lettu è di u bagnu. Ogni puntu hè statu irradiatu per 5min. Dopu a disinfezione, i campioni sò stati raccolti da e stesse superfici 5 per cumplettà u campionamentu finale.

U campionu raccoltu hè piazzatu nantu à una superficie preselezionata per prevene qualsiasi deviazione o cambiamentu di metudu di pulizia. Dopu a raccolta di campioni, a piastra di cuntattu cù l'agar di soia di tripsina hè vultata in laburatoriu, cultivata in aria à 37 ° C per 48 ore, hà cuntatu è arregistratu u numeru di unità chì formanu colonie (CFU).

Analisi di dati

Una stanza hè stata rifiutata perchè ùn ci era micca infurmazione nantu à l'infezzione di l'equipaggiu di pulse, è u campione hè statu riduttu à 39 camere.

À u baseline, a più grande parte (93%) di e camere contaminate hè stata osservata nantu à a superficia di e ringhiere di u lettu, chì hè stata ridutta à 36% dopu a pulizia manuale è à 7% dopu a disinfezione da u robot pulsatu di disinfezione ultravioletta.

jty (3)

risultatu sperimentale

Dopu chì u robot hè statu sterilizatu da UV pulsati, a contaminazione batterica in CFU hè diminuita di 78,4%, 91% inferiore à u livellu iniziale di bioburden. U CFU di MDRO nantu à a chjachja hè statu riduttu di 5 log. Attraversu l'investigazione è a ricerca, l'operatori di l'attrezzatura sò soddisfatti di u cunfortu di u pruduttu.

cunclusione

Attrezzature di disinfezione senza cuntattu sempre più innovative sò aduprate in tuttu u campu medicu per assicurà a pulizia di l'ambiente ospedaliere. Attraversu questu esperimentu, avemu trovu chì:
1. A cumbinazione di pulizia artificiale è di disinfezione chimica ùn hà micca riesciutu à eliminà efficacemente l'inquinamentu microbianu in l'ambiente.
2. Dopu avè adupratu l'equipaggiu di disinfettazione ultraviolet pulse, a contaminazione superficiale di u quartieru d'isulamentu hè stata significativamente ridutta.


Tempu di posta: Dic-11-2020